fredag 11. november 2011

Pulsvarmere, hals og helgens prosjekt

Pulsvarmerene er til en god venninne, men har ikke bestemt meg helt for om jeg skal beholde dem slik dem ser ut nå eller om jeg skal pynte dem med en liten blomst og en hvit kant slik som dette. Får tenke litt på det :)


Fant oppskrift og garn på Nille til en blånisselanglue og bestemte meg for at dette måtte jeg strikke i helgen :) Satser på at helgen gir muligheter for litt strikkekos.

Har strikket en super deilig hals som Gry-Anette er så snill og deler oppskriften på. Halsen er gitt bort alt og den falt i smak virket det som :) Koselig! En trenger noe som varmer nå når vinteren er rett rundt hjørnet.




Hals:
Mønster: Gry-Anettes nydelige høsthals
Garn: Puno Melange fra Rauma
Pinnestørrelse: 7
Størrelse: På meg sitter denne tett og godt :)

Fakta om pulsvarmere finnes her.




1 kommentar:

  1. så flotte pulsvarmere og hals :) så deilige ut! Ang blånisse luen, hos meg stemte det perfekt når de kom ut av vaskemaskinen. måtte måle nå når du spurte. Når det kommer til toving er det vel bare å hive det i maskinen og krysse fingrene på at det kommer ut slik en har tenkt ;) jeg strikket den største lua til begge jentene (6 og 4 år gamle). ha en fin uke!

    SvarSlett