søndag 23. oktober 2011

En per(l)fekt helg :)

Det er kjempe lenge siden sist jeg holdt på med perlene mine, år faktisk, men for litt siden ramlet jeg over en kjempekoselig blogg hvor jeg så noen englesmykker. Bloggen jeg snakker om er Stinemor sin og er en veldig koselig plass å titte innom :) Inspirert av alt det fine jeg så hos henne så fikk jeg perlelysten tilbake og i helgen har jeg kost meg med perlene mine. (Tror likevel at jeg må sette opp et av englesmykkene hennes på ønskelisten min til jul... :)) De er så fine!


Jeg fikk perlet noen smykker og laget meg samtidig noen maskemarkører :) De er alltid gode å ha!! Har laget litt ulike varianter; noen på vire, noen på ringer og noen har fått en lås festet på for at de enkelt skal kunne plasseres der hvor jeg vil ha dem :)


Tror forresten at et fotokurs også skal stå høyt på ønskelisten min :) Disse bildene ble sørgelig mørke.
Ha en fortsatt fin søndag!


2 kommentarer:

  1. Så fine perleting du har laget!
    Kanskje jeg må finne frem perlene mine jeg også...de har stått urørt noen år :O)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Det var veldig artig å holde på med dem igjen: )

    SvarSlett